ZAPYTANIA OFERTOWE

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 5/2025

Zadanie : Egzaminy zewnętrzne ECCC/ECDL lub równoważne (sam egzamin)

ZAMAWIAJĄCY:
Atum sp. z o.o.
ul. Aleksandra Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław
NIP: 1130099894
e-mail: biuro@atum.edu.pl

PROJEKT:
„Smart – szybka droga do rozwoju kompetencji cyfrowych”
nr FELU.10.06-IŻ.00-001/23
Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, EFS+

 

  1. Przedmiot zamówienia

Przeprowadzenie egzaminów certyfikacyjnych ECCC/ECDL lub równoważnych dla 90 uczestników projektu, z uwzględnieniem obsługi egzaminacyjnej oraz wydaniem certyfikatów.

 

  1. Zakres usługi
  • Organizacja i obsługa procesu egzaminacyjnego (przygotowanie procedur, nadzór, obsługa techniczna w zakresie oprogramowania egzaminacyjnego, weryfikacja wyników).
  • Wydanie certyfikatów potwierdzających zdobytą kompetencję zgodnie z ramą DigComp.
  • Zapewnienie zgodności z wymogami akredytacyjnymi ECCC/ECDL lub równoważnych.

 

  1. Możliwość składania ofert częściowych

Składana oferta powinna być kompleksowa.

 

  1. Wymagania wobec wykonawcy
  • Posiadanie aktualnej akredytacji do przeprowadzania egzaminów ECCC/ECDL lub ich równoważnych.
  • Minimum 2 lata doświadczenia w realizacji certyfikacji w projektach finansowanych z EFS.
  • Zapewnienie certyfikatów zgodnych z ramą kompetencyjną DigComp.
  • Umiejętność współpracy z Zamawiającym i innymi podmiotami zapewniającymi sale i sprzęt.

 

  1. Miejsce i termin realizacji
  • Powiaty: kraśnicki, puławski, opolski oraz miasto Lublin (woj. lubelskie).
  • Termin realizacji: sierpień 2025 – czerwiec 2026.

 

  1. Kryteria oceny ofert
  • Cena – 80%
  • Doświadczenie wykonawcy – 20%

 

  1. Miejsce i termin składania ofert

Oferty należy składać:

  • pisemnie osobiście lub pocztą/kurierem na adres:
    Atum sp. z o.o., ul. Aleksandra Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław
  • lub elektronicznie (skan podpisanej oferty) na adres e-mail: biuro@atum.edu.pl

Termin składania ofert: do dnia 30 lipca 2025 r. do godz. 15:00.

 

  1. Sposób wyceny

Prosimy o podanie ceny brutto za:

  • Przeprowadzenie 1 egzaminu certyfikacyjnego (wraz z obsługą i wydaniem certyfikatu).

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 4/2025

Zadanie : Usługa cateringowa (przerwy kawowe + obiad) dla uczestników szkoleń w projekcie „Smart – szybka droga do rozwoju kompetencji cyfrowych”

ZAMAWIAJĄCY:
Atum sp. z o.o.
ul. Aleksandra Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław
NIP: 1130099894
e-mail: biuro@atum.edu.pl

PROJEKT:
„Smart – szybka droga do rozwoju kompetencji cyfrowych”
nr FELU.10.06-IŻ.00-001/23
Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, EFS+

 

  1. Przedmiot zamówienia

Zapewnienie cateringu na zajęcia grupowe oraz warsztaty komputerowe

  1. Zakres usługi

Zapewnienie cateringu podczas szkoleń, obejmującego:

  • Przerwy kawowe: kawa, herbata, woda, drobne przekąski (ciastka, owoce) – 2 dni x 90 UP
  • Przerwy kawowe: kawa, herbata, woda, drobne przekąski (ciastka, owoce) – 10 dni x 90 UP
  • Przerwa obiadowa – Obiady: ciepły posiłek dostosowany do potrzeb uczestników, uwzględniający opcje dietetyczne (np. wegetariańska, bezglutenowa) – 10 dni x 90 UP

Przerwa kawowa:

  • kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, soki owocowe,
  • ciastka, paluszki, owoce sezonowe,
  • dostęp przez cały czas trwania zajęć.

Obiad :

  • danie główne (mięsne lub wegetariańskie do wyboru),
  • dodatek skrobiowy (ryż, ziemniaki, kasza),
  • surówka / sałatka,
  • napój (kompot, sok lub woda),
  • opcjonalnie deser (np. owoc, ciasto).

 

 

  1. Możliwość składania ofert częściowych

Nie przewiduje się skradania ofert częściowych

 

  1. Wymagania wobec wykonawcy
  • Doświadczenie w świadczeniu usług cateringowych dla minimum 50 osób jednocześnie (min. 2 lata).
  • Zapewnienie dowozu cateringu do wskazanych lokalizacji.
  • Możliwość przygotowania posiłków wegetariańskich i dietetycznych (np. bezglutenowych).
  • Zapewnienie naczyń i sztućców jednorazowych lub wielokrotnego użytku.
  • Dostawa i serwis w godzinach wskazanych przez Zamawiającego.
  1. Miejsce i termin realizacji
  • Powiaty: kraśnicki, puławski, opolski oraz miasto Lublin (woj. lubelskie).
  • Termin realizacji: sierpień 2025 – czerwiec 2026.

 

  1. Kryteria oceny ofert
  • Cena – 80%
  • Doświadczenie wykonawcy – 20%

 

  1. Miejsce i termin składania ofert

Oferty należy składać:

  • pisemnie osobiście lub pocztą/kurierem na adres:
    Atum sp. z o.o., ul. Aleksandra Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław
  • lub elektronicznie (skan podpisanej oferty) na adres e-mail: biuro@atum.edu.pl

Termin składania ofert: do dnia 30 lipca 2025 r. do godz. 15:00.

 

  1. Sposób wyceny

Oferta powinna zawierać:

  • cenę brutto za 1 zestaw przerwy kawowej / osobodzień,
  • cenę brutto za 1 zestaw obiadowy / osobodzień.

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/2025

ZAMAWIAJĄCY:

Atum sp. z o.o.
ul. Aleksandra Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław
NIP: 1130099894
e-mail: biuro@atum.edu.pl

PROJEKT:

„Smart – szybka droga do rozwoju kompetencji cyfrowych”
nr FELU.10.06-IŻ.00-001/23
Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, EFS+

 Wynajem sal:

 

  1. Wynejem sal na konsultacje indywidualne 90UP x 2 h (łącznie 180 h)
  2. Wynajem sal na zajęcia grupowe: 15 h x 9 grup (łącznie 135 h)
  3. Wynajem sal na zajęcia komputerowe: wynajem sali komputerowej wraz z wyposażeniem 75h x 9 grup (łącznie 675 h)

Specyfikacja:

  • Udostępnienie sal bez barier architektonicznych w powiatach: kraśnickim, puławskim, opolskim oraz w Lublinie. Szczegółowa lokalizacja i terminy uzgodnione z zamawiającym po ustaleniu harmonogramów wsparcia(powiaty kraśnicki, puławski, opolski oraz Lublin).
  • Zapewnienie odpowiednich warunków do realizacji konsultacji indywidualnych.
  • Udostępnienie sal komputerowych bez barier architektonicznych, odpowiednio wyposażonych do przeprowadzenia szkoleń komputerowych oraz warsztató4. grupowych

 

3. Możliwość składania ofert częściowych

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie wyłącznie warsztatów, wyłącznie wynajmu sal lub wyłącznie cateringu, albo na dowolne połączenie tych zadań.

 

5. Miejsce i termin realizacji

  • Miejsce: powiaty kraśnicki, puławski, opolski oraz miasto Lublin (woj. lubelskie).
  • Termin realizacji: sierpień 2025 – czerwiec 2026.

6. Kryteria oceny ofert

  • Cena – 100%

7. Miejsce i termin składania ofert

Oferty należy składać:

Pisemnie osobiście lub pocztą/kurierem na adres:
  Atum sp. z o.o., ul. Aleksandra Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław

 Lub elektronicznie (skan podpisanej oferty) na adres e-mail: biuro@atum.edu.pl

Termin składania ofert: do 30 lipca 2025 r. do godz. 15:00.

8. Sposób wyceny

Prosimy o podanie cen brutto za:

  1. Godziny zajęć za wynejem sal na konsultacje indywidualne
  2. Godziny zajęć za wynajem sal na zajęcia grupowe
  3. Godziny zajęć za wynajem sal na zajęcia komputerowe

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2025

Szkolenia z kompetencji cyfrowych

ZAMAWIAJĄCY:

Atum sp. z o.o.
ul. Aleksandra Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław
NIP: 1130099894
e-mail: biuro@atum.edu.pl

PROJEKT:

„Smart – szybka droga do rozwoju kompetencji cyfrowych”
nr FELU.10.06-IŻ.00-001/23
Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, EFS+

1. Przedmiot zamówienia

Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z kompetencji cyfrowych dla 9 grup po 10 osób każda. Każda grupa realizuje 75 godzin szkoleniowych. Tematyka zgodna z DigComp: e-usługi, cyberbezpieczeństwo, praca online, komunikacja.

2. Zakres usługi

2.1. Szkolenia

  • Przeprowadzenie szkoleń z zakresu kompetencji cyfrowych zgodnych z DigComp.
  • Realizacja 75 godzin szkoleniowych dla każdej z 9 grup (po 10 osób).
  • Szkolenia dostosowane do potrzeb osób dorosłych, preferencyjnie osób 60+.

3. Możliwość składania ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej.

4. Wymagania wobec wykonawcy

  • Minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu szkoleń IT/digital dla osób dorosłych, preferencyjnie 60+.
  • Znajomość ram kompetencyjnych DigComp.
  • Wykształcenie wyższe lub posiadanie odpowiednich certyfikatów branżowych.
  • Doświadczenie w realizacji projektów finansowanych z EFS.

5. Miejsce i termin realizacji

  • Powiaty kraśnicki, puławski, opolski oraz miasto Lublin (woj. lubelskie).
  • Termin realizacji: sierpień 2025 – czerwiec 2026.

6. Kryteria oceny ofert

  • Cena – 60%
  • Doświadczenie wykonawcy – 40%

7. Miejsce i termin składania ofert

Oferty należy składać:

Pisemnie osobiście lub pocztą/kurierem na adres:
  Atum sp. z o.o., ul. Aleksandra Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław

Lub elektronicznie (skan podpisanej oferty) na adres e-mail: biuro@atum.edu.pl

Termin składania ofert: do 30 lipca 2025 r. do godz. 15:00.

8. Sposób wyceny

Prosimy o podanie cen brutto za:

  • 1 godzinę prowadzenia szkolenia z kompetencji cyfrowych

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2025

Identyfikacja potrzeb grupy docelowej (Bilans Kompetencji)

 

ZAMAWIAJĄCY:

Atum sp. z o.o.
ul. Aleksandra Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław
NIP: 1130099894
e-mail: biuro@atum.edu.pl

 

PROJEKT:

„Smart – szybka droga do rozwoju kompetencji cyfrowych”
nr FELU.10.06-IŻ.00-001/23
Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, EFS+

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:

  1. Przeprowadzenie indywidualnych diagnoz kompetencji cyfrowych (Bilans Kompetencji) dla 90 uczestników projektu (2 godziny na osobę), przygotowanie dokumentacji.

Zakres usługi

  • Przeprowadzenie 180 godzin konsultacji indywidualnych (90 uczestników x 2 godziny).
  • Diagnoza kompetencji cyfrowych z wykorzystaniem metod Bilansu Kompetencji.
  • Sporządzenie dokumentu „Bilans Kompetencji” dla każdej osoby.
  • Pomoc uczestnikom w określeniu dalszej ścieżki rozwoju kompetencji cyfrowych.
  • Praca z osobami 60+, uchodźcami oraz osobami wykluczonymi cyfrowo.
  • Przekazanie dokumentacji Zamawiającemu.

 

  1. Organizacja i przeprowadzenie warsztatów interpersonalnych dla 9 grup po 10 osób każda. Każda grupa realizuje 15 godzin zajęć (2 dni).

Zakres usługi

  • Tematyka: komunikacja, praca w grupie, stres, asertywność, rozwiązywanie konfliktów, przeciwdziałanie stereotypom.
  • Prowadzenie warsztatów dla 9 grup (po 10 osób), każda grupa 15 godzin.
  • Praca z osobami 60+ oraz uchodźcami.
  1. Zapewneinie Uczestnikom projektu materiałow szkoleniowych:

Materiały szkoleniowe (długopis,notatnik, materiały teoretyczne, konspekty zajęć przygotowane na podstawie materiałów szkoleniowych) dla 90 UP projektu

 Możliwość składania ofert częściowych

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie wyłącznie działań doradczych lub wyłącznie wynajmu sal, albo na oba zadania łącznie.

 

Wymagania wobec wykonawcy

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (doradztwo zawodowe, pedagogika, psychologia, socjologia).
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy z osobami dorosłymi.
  • Znajomość metod Bilansu Kompetencji.
  • Doświadczenie w projektach finansowanych z EFS (mile widziane).
  • Umiejętność pracy z osobami 60+, uchodźcami i osobami wykluczonymi cyfrowo.

 

Miejsce i termin realizacji

  • Miejsce: powiaty kraśnicki, puławski, opolski oraz miasto Lublin (woj. lubelskie).

Termin realizacji: sierpień 2025 – czerwiec 2026.

 

Kryteria oceny ofert

  • Cena – 80%
  • Doświadczenie wykonawcy – 20%

 

Sposób wyceny

Prosimy o podanie ceny brutto za:

  • 1 godzinę konsultacji doradczych
  • 1 godzinę zajęć grupowych
  • 1 pakiet materiałów szkoleniowych

 

Miejsce i termin składania ofert

Oferty należy składać:

Pisemnie, osobiście lub pocztą/kurierem na adres:
  Atum sp. z o.o., ul. Aleksandra Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław

Lub elektronicznie (skan podpisanej oferty) na adres e-mail: biuro@atum.edu.pl

 

Termin składania ofert: do 30 lipca 2025 r. do godz. 15:00.

Zapytanie ofertowe 4/2025 z dnia 14.07.2025

Zadanie 4: Egzaminy zewnętrzne ECCC/ECDL lub równoważne (sam egzamin)

ZAMAWIAJĄCY:
Atum sp. z o.o.
ul. Aleksandra Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław
NIP: 1130099894
e-mail: biuro@atum.edu.pl

PROJEKT:
„Smart – szybka droga do rozwoju kompetencji cyfrowych”
nr FELU.10.06-IŻ.00-001/23
Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, EFS+

 

  1. Przedmiot zamówienia

Przeprowadzenie egzaminów certyfikacyjnych ECCC/ECDL lub równoważnych dla 90 uczestników projektu, z uwzględnieniem obsługi egzaminacyjnej oraz wydaniem certyfikatów.

 

  1. Zakres usługi
  • Organizacja i obsługa procesu egzaminacyjnego (przygotowanie procedur, nadzór, obsługa techniczna w zakresie oprogramowania egzaminacyjnego, weryfikacja wyników).
  • Wydanie certyfikatów potwierdzających zdobytą kompetencję zgodnie z ramą DigComp.
  • Zapewnienie zgodności z wymogami akredytacyjnymi ECCC/ECDL lub równoważnych.

 

  1. Możliwość składania ofert częściowych

Składana oferta powinna być kompleksowa.

 

  1. Wymagania wobec wykonawcy
  • Posiadanie aktualnej akredytacji do przeprowadzania egzaminów ECCC/ECDL lub ich równoważnych.
  • Minimum 2 lata doświadczenia w realizacji certyfikacji w projektach finansowanych z EFS.
  • Zapewnienie certyfikatów zgodnych z ramą kompetencyjną DigComp.
  • Umiejętność współpracy z Zamawiającym i innymi podmiotami zapewniającymi sale i sprzęt.

 

  1. Miejsce i termin realizacji
  • Powiaty: kraśnicki, puławski, opolski oraz miasto Lublin (woj. lubelskie).
  • Termin realizacji: sierpień 2025 – czerwiec 2026.

 

  1. Kryteria oceny ofert
  • Cena – 80%
  • Doświadczenie wykonawcy – 20%

 

  1. Miejsce i termin składania ofert

Oferty należy składać:

  • pisemnie osobiście lub pocztą/kurierem na adres:
    Atum sp. z o.o., ul. Aleksandra Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław
  • lub elektronicznie (skan podpisanej oferty) na adres e-mail: biuro@atum.edu.pl

Termin składania ofert: do dnia 30 lipca 2025 r. do godz. 15:00.

 

  1. Sposób wyceny

Prosimy o podanie ceny brutto za:

  • Przeprowadzenie 1 egzaminu certyfikacyjnego (wraz z obsługą i wydaniem certyfikatu).

Formularz i oświadczenie o braku powiązań – do pobrania

Zapytanie ofertowe 3/2025 z dnia 14.07.2025

Zadanie 3: Szkolenia z kompetencji cyfrowych

ZAMAWIAJĄCY:

Atum sp. z o.o.
ul. Aleksandra Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław
NIP: 1130099894
e-mail: biuro@atum.edu.pl

PROJEKT:

„Smart – szybka droga do rozwoju kompetencji cyfrowych”
nr FELU.10.06-IŻ.00-001/23
Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, EFS+

1. Przedmiot zamówienia

Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z kompetencji cyfrowych dla 9 grup po 10 osób każda. Każda grupa realizuje 75 godzin szkoleniowych. Tematyka zgodna z DigComp: e-usługi, cyberbezpieczeństwo, praca online, komunikacja.

2. Zakres usługi

2.1. Szkolenia

  • Przeprowadzenie szkoleń z zakresu kompetencji cyfrowych zgodnych z DigComp.
  • Realizacja 75 godzin szkoleniowych dla każdej z 9 grup (po 10 osób).
  • Szkolenia dostosowane do potrzeb osób dorosłych, preferencyjnie osób 60+.

2.2. Wynajem sal

  • Udostępnienie sal komputerowych bez barier architektonicznych, odpowiednio wyposażonych do przeprowadzenia szkoleń.
  • Lokalizacja i termin uzgodniony z zamawiającym (powiaty kraśnicki, puławski, opolski oraz Lublin).

2.3. Catering

  • Zapewnienie cateringu podczas szkoleń, obejmującego:

– Przerwy kawowe: kawa, herbata, woda, drobne przekąski (ciastka, owoce).

– Obiady: ciepły posiłek dostosowany do potrzeb uczestników, uwzględniający opcje dietetyczne (np. wegetariańska, bezglutenowa).

3. Możliwość składania ofert częściowych

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: wykonawca może złożyć ofertę na realizację wyłącznie szkoleń, wyłącznie wynajmu sal lub wyłącznie cateringu, albo na dowolne połączenie tych zadań.

4. Wymagania wobec wykonawcy

  • Minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu szkoleń IT/digital dla osób dorosłych, preferencyjnie 60+.
  • Znajomość ram kompetencyjnych DigComp.
  • Wykształcenie wyższe lub posiadanie odpowiednich certyfikatów branżowych.
  • Doświadczenie w realizacji projektów finansowanych z EFS.

5. Miejsce i termin realizacji

  • Powiaty kraśnicki, puławski, opolski oraz miasto Lublin (woj. lubelskie).
  • Termin realizacji: sierpień 2025 – czerwiec 2026.

6. Kryteria oceny ofert

  • Cena – 60%
  • Doświadczenie wykonawcy – 40%

7. Miejsce i termin składania ofert

Oferty należy składać:

Pisemnie osobiście lub pocztą/kurierem na adres:
Atum sp. z o.o., ul. Aleksandra Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław

Lub elektronicznie (skan podpisanej oferty) na adres e-mail: biuro@atum.edu.pl

Termin składania ofert: do 30 lipca 2025 r. do godz. 15:00.

8. Sposób wyceny

Prosimy o podanie cen brutto za:

  • 1 godzinę prowadzenia szkolenia
  • 1 godzinę wynajmu sali komputerowej
  • Catering (np. cena za osobę za przerwę kawową oraz za obiad)

Formularz i oświadczenie o braku powiązań – do pobrania

Zapytanie ofertowe 2/2025 z dnia 14.07.2025

Centrum Rozwoju Kompetencji Społecznych (warsztaty interpersonalne)

ZAMAWIAJĄCY:

Atum sp. z o.o.
ul. Aleksandra Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław
NIP: 1130099894
e-mail: biuro@atum.edu.pl

PROJEKT:

„Smart – szybka droga do rozwoju kompetencji cyfrowych”
nr FELU.10.06-IŻ.00-001/23
Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, EFS+

1. Przedmiot zamówienia

Organizacja i przeprowadzenie warsztatów interpersonalnych dla 9 grup po 10 osób każda. Każda grupa realizuje 15 godzin zajęć (2 dni).

2. Zakres usługi

2.1. Warsztaty

  • Tematyka: komunikacja, praca w grupie, stres, asertywność, rozwiązywanie konfliktów, przeciwdziałanie stereotypom.
  • Prowadzenie warsztatów dla 9 grup (po 10 osób), każda grupa 15 godzin.
  • Praca z osobami 60+ oraz uchodźcami.

2.2. Wynajem sal

  • Udostępnienie sal bez barier architektonicznych, zapewniających komfortowe warunki do realizacji warsztatów.
  • Lokalizacja i termin realizacji jak w zapytaniu nr 1 (powiaty kraśnicki, puławski, opolski oraz Lublin).

2.3. Catering

  • Zapewnienie przerw kawowych podczas warsztatów (kawa, herbata, woda, drobne przekąski).

3. Możliwość składania ofert częściowych

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie wyłącznie warsztatów, wyłącznie wynajmu sal lub wyłącznie cateringu, albo na dowolne połączenie tych zadań.

4. Wymagania wobec wykonawcy

  • Wykształcenie wyższe (pedagogika, psychologia, doradztwo zawodowe, socjoterapia lub pokrewne).
  • Minimum 3 lata doświadczenia w prowadzeniu warsztatów kompetencji społecznych.
  • Doświadczenie w pracy z osobami 60+ oraz uchodźcami.
  • Znajomość zasad realizacji projektów finansowanych z EFS.

5. Miejsce i termin realizacji

  • Miejsce: powiaty kraśnicki, puławski, opolski oraz miasto Lublin (woj. lubelskie).
  • Termin realizacji: sierpień 2025 – czerwiec 2026.

6. Kryteria oceny ofert

  • Cena – 70%
  • Doświadczenie wykonawcy – 30%

7. Miejsce i termin składania ofert

Oferty należy składać:

Pisemnie osobiście lub pocztą/kurierem na adres:
Atum sp. z o.o., ul. Aleksandra Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław

Lub elektronicznie (skan podpisanej oferty) na adres e-mail: biuro@atum.edu.pl

Termin składania ofert: do 30 lipca 2025 r. do godz. 15:00.

8. Sposób wyceny

Prosimy o podanie cen brutto za:

  • 1 godzinę prowadzenia warsztatów
  • 1 godzinę wynajmu sali
  • Catering (np. cena za osobę za przerwę kawową)

Formularz i oświadczenie o braku powiązań – do pobrania

Zapytanie ofertowe 1/2025 z dnia 14.07.2025

Identyfikacja potrzeb grupy docelowej (Bilans Kompetencji)

ZAMAWIAJĄCY:

Atum sp. z o.o.
ul. Aleksandra Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław
NIP: 1130099894
e-mail: biuro@atum.edu.pl

 

PROJEKT:

„Smart – szybka droga do rozwoju kompetencji cyfrowych”
nr FELU.10.06-IŻ.00-001/23
Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, EFS+

 

1. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych diagnoz kompetencji cyfrowych (Bilans Kompetencji) dla 90 uczestników projektu (2 godziny na osobę), przygotowanie dokumentacji oraz zapewnienie dostępu do sal bez barier architektonicznych.

 

2. Zakres usługi

2.1. Działania doradcze

  • Przeprowadzenie 180 godzin konsultacji indywidualnych (90 uczestników x 2 godziny).
  • Diagnoza kompetencji cyfrowych z wykorzystaniem metod Bilansu Kompetencji.
  • Sporządzenie dokumentu „Bilans Kompetencji” dla każdej osoby.
  • Pomoc uczestnikom w określeniu dalszej ścieżki rozwoju kompetencji cyfrowych.
  • Praca z osobami 60+, uchodźcami oraz osobami wykluczonymi cyfrowo.
  • Przekazanie dokumentacji Zamawiającemu.

 

2.2. Wynajem sal

  • Udostępnienie sal bez barier architektonicznych w powiatach: kraśnickim, puławskim, opolskim oraz w Lublinie.
  • Zapewnienie odpowiednich warunków do realizacji konsultacji indywidualnych.

 

3. Możliwość składania ofert częściowych

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie wyłącznie działań doradczych lub wyłącznie wynajmu sal, albo na oba zadania łącznie.

 

4. Wymagania wobec wykonawcy

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (doradztwo zawodowe, pedagogika, psychologia, socjologia).
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy z osobami dorosłymi.
  • Znajomość metod Bilansu Kompetencji.
  • Doświadczenie w projektach finansowanych z EFS (mile widziane).
  • Umiejętność pracy z osobami 60+, uchodźcami i osobami wykluczonymi cyfrowo.

 

5. Miejsce i termin realizacji

  • Miejsce: powiaty kraśnicki, puławski, opolski oraz miasto Lublin (woj. lubelskie).

Termin realizacji: sierpień 2025 – czerwiec 2026.

 

6. Kryteria oceny ofert

  • Cena – 80%
  • Doświadczenie wykonawcy – 20%

 

7. Sposób wyceny

Prosimy o podanie ceny brutto za:

  • 1 godzinę konsultacji doradczych
  • 1 godzinę wynajmu sali

 

8. Miejsce i termin składania ofert

Oferty należy składać:

Pisemnie osobiście lub pocztą/kurierem na adres:
Atum sp. z o.o., ul. Aleksandra Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław

Lub elektronicznie (skan podpisanej oferty) na adres e-mail: biuro@atum.edu.pl

 

Termin składania ofert: do 30 lipca 2025 r. do godz. 15:00.

Formularz i oświadczenie o braku powiązań – do pobrania

Zapytanie ofertowe z dnia 05.03.2023

Zadanie 1 .

Wynajem sprzętu (nagłośnienie, namioty oraz ławki z przeznaczeniem na działania edukacyjne)

Atum sp. z o.o. na potrzeby realizacji działania pn. „Programu Regionalnego Wsparcia Edukacji Ekologicznej” dla przedsięwzięcia pn.: „Alo, Alo – co z tą (e)misją Program edukacyjny dotyczący przeciwdziałania emisjom” (nr wniosku 0108/EE/WR/2023) poszukuje wykonawcy ww. usługi.

Opis przedmiotu zamówienia:

W ramach realizacji działań edukacyjnych na rzecz ww. projektu Realizator poszukuje wykonawcę usługi.

Przedmiotem usługi będzie:

– wynajem sprzętu typu nagłośnienie oraz duże namioty ze stołami i ławkami, w których to uczestnicy zajęć będą mogli realizować warsztaty i szkolenia bez względu na pogodę i inne warunki zewnętrzne.

– namioty duże typu eventowego (3X6 m),

– stoły i ławy na ok. 20 osób,

– sprzęt nagłośniający

Powyższe zapotrzebowanie konieczne jest do zabezpieczenia działań edukacyjnych realizowanych 6 razy między 1.06.2024- a 30.05.2025, w przestrzeni zewnętrznej. Terminy wynajmu będą ustalane ze zleceniobiorcą z miesięcznym wyprzedzeniem.

Planowany okres realizacji zamówienia: maj 2024 – kwiecień 2025

Budżet, który realizator planuje przeznaczyć na całość realizacji zamówienia to koszt 18 000 tys. z brutto (słownie: osiemnaście tysięcy złotych brutto)

Oferty prosimy przesyłać drogą elektroniczną: biuro@atum.edu.pl do dnia: 20.03.2024,

Zapytanie ofertowe z dnia 05.03.2024

Zadanie nr 2

Realizacja 6 warsztatów (koszt honorarium prowadzącego) oraz 6 wykładów (koszt honorarium prowadzącego) wraz z zapewnieniem materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, wykorzystanych na bieżąco (zużywalnych) w trakcie zajęć.

Atum sp. z o.o. na potrzeby realizacji działania pn. „Programu Regionalnego Wsparcia Edukacji Ekologicznej” dla przedsięwzięcia pn.: „Alo, Alo – co z tą (e)misją Program edukacyjny dotyczący przeciwdziałania emisjom” (nr wniosku 0108/EE/WR/2023) poszukuje wykonawcy ww. usługi.

Przedmiotem usługi będzie:

Organizacja i przeprowadzenie 6 indywidualnych wykładów oraz towarzyszącym im warsztatom rodzinnym.

Warsztaty i Wykłady (dla każdej lokalizacji (6miejsc) po 1), będą realizowane wg opracowanej wcześniej tematyki:

1.Przyczyny i skutki emisji gazów.

2. Zanieczyszczenie światłem i hałasem w środowisku miejskim i jego konsekwencje

3.Codzienne nawyki w celu przeciwdziałania emisjom w środowisku domowym

4.Odnawialne źródła energii jako sposób na ograniczenie emisyjności

5.Proste sposoby na ograniczenie emisji CO2

6. Skład powietrza – weryfikowanie informacji o jego stanie.

 

Czas trwania wykładu -1hx 6 spotkań

Czas trwania warsztatów: 3h x 6 spotkań

Przygotowanie Materiałów zużywalnych (plastycznych) dla każdej z 6 lokalizacji oraz dla każdego z uczestników (20 osób na warsztaty) odpowiadające zaplanowanej tematyce zajęć

Adresaci wykładów: lokalni mieszkańcy: dzieci, młodzież, dorośli (osoby 8+)

Forma zajęć: wykład, warsztaty

Metody pracy: wykład, dyskusja

Metody pracy podczas warsztatów: eksperyment, ćwiczenia grupowe, praca indywidualna, dyskusja, praca na modelach

 

 

Czas zajęć: wykład 1 h (dla jednej lokalizacji), warsztaty: 3h zajęć (dla jednej lokalizacji)

Cel zajęć:

· Kształtowanie w uczestnikach świadomości ekologicznej

· Uwrażliwienie uczestników na codzienne nawyki mogące wpływać na ograniczenie emisyjności

· Pobudzenie do refleksji i zadumy nad zmieniającym się klimatem

· Wyposażenie uczestników w praktyczną wiedzę i umiejętności

· Wzmocnienie postaw proekologicznych Uczestników

· Integracja lokalnej społeczności

· Wzmocnienie poczucia odpowiedzialności za lokalne otoczenie w kontekście ekologicznym

 

Planowany okres realizacji zamówienia: maj 2024 – kwiecień 2025

Budżet, który realizator planuje przeznaczyć na całość realizacji zamówienia to koszt:

– honorarium -warsztaty – 6 x 3 h 2700 tys. z brutto (słownie: dwa tysiące siedemset złotych brutto)

– honorarium – wykłady – 6 x 1h 1 200 tys. z brutto (słownie: tysiąc dwieście złotych brutto)

– materiały plastyczno-techniczne wykorzystywane podczas zajęć wg wcześniej ustalonej z prowadzącymi zajęcia specyfikacji – 6 pakietów – 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych)

O terminach i miejscu realizacji zajęć zleceniodawca powiadomi z miesięcznym wyprzedzeniem.

Oferty prosimy przesyłać drogą elektroniczną: biuro@atum.edu.pl do dnia: 20.03.2024,

 

Zapytanie ofertowe z dnia: 05.03.2023

Zadanie nr 3

Działania promocyjno – informacyjne

Atum sp. z o.o. na potrzeby realizacji działania pn. „Programu Regionalnego Wsparcia Edukacji Ekologicznej” dla przedsięwzięcia pn.: „Alo, Alo – co z tą (e)misją Program edukacyjny dotyczący przeciwdziałania emisjom” (nr wniosku 0108/EE/WR/2023) poszukuje wykonawcy ww. usługi.

Przedmiotem usługi będzie:

1. Działania informacyjno – promocyjne – wykonanie podstrony strony internetowej wraz z projektem graficznym (strona informacyjno-rejestracyjna).Wykonanie

strony obejmuje w szczególności: utworzenie projektu graficznego serwisu i wdrożenia do CMS WordPress (bądź pokrewnego systemu) w układzie kafelkowym. Strona wyposażona będzie w formularz kontaktowy, galerię, aktualności, opis wydarzeń. Opracowanie serwisu w pełni responsywnego ze wszystkimi funkcjonalnościami w języku HTML5. Strona wymaga dostępności dla osób z niepełnosprawnościami. Instalacja i uruchomienie strony na serwerze. Wsparcie w zakresie konfiguracji i obsługi serwisu po uruchomieniu.

 

2. Działania informacyjno – promocyjne – Administracja i obsługa serwisu internetowego – przez cały okres realizacji projektu, tj. przez 12 miesięcy

 

3. Działania informacyjno – promocyjne – Aktualizacja strony projektu wraz z ew. profilami społecznościowymi – bieżące informowanie odbiorców zarówno na stronie internetowej projektu, jak i na stronach projektu w mediach społecznościowych o celach, misji projektu, informowanie przyszłych Uczestników projektu o poszczególnych działaniach i planach. Działania realizowane równolegle z działaniami związanymi realizacją wykładów i warsztatów oraz pracami nad opracowaniem rodzinnych gier miejskich. W ten sposób będą realizowane działania promocyjne i marketingowe, Informacje o projekcie będą się pojawiać na oficjalnym profilu naszej firmy na Facebooku, linkedin.

4. Działania informacyjno – promocyjne – Utrzymanie domeny – Utrzymanie dedykowanego projektowi adresu strony www

 

Planowany okres realizacji zamówienia: maj 2024 – kwiecień 2025

Budżet, który realizator planuje przeznaczyć na całość realizacji zamówienia to koszt:

1. Działania informacyjno – promocyjne – wykonanie podstrony strony internetowej wraz z projektem graficznym (strona informacyjno-rejestracyjna), to koszt do 5 000 zł brutto (słownie: pięć tysięcy złotych brutto)

2. Działania informacyjno – promocyjne – Administracja i obsługa serwisu internetowego – przez cały okres realizacji projektu, tj. przez 12 miesięcy to koszt do 4800,00 zł brutto (słownie: cztery tysiące osiemset złotych brutto)

3. Działania informacyjno – promocyjne – Aktualizacja strony projektu wraz z ew. profilami społecznościowymi, przez okres 12 miesięcy to koszt do 4800,00 zł brutto (słownie: cztery tysiące osiemset złotych brutto)

4. Działania informacyjno – promocyjne – Utrzymanie domeny – Utrzymanie dedykowanego projektowi adresu strony www to koszt do 500,00 zł brutto (to koszt do pięćset złotych brutto).

Oferty prosimy przesyłać drogą elektroniczną: biuro@atum.edu.pl do dnia: 20.03.2024,

Zapytanie ofertowe z dnia: 05.03.2023

Zadanie nr 4

Wydawnictwa i publikacje prasowe – merytoryczne i graficzne przygotowanie gier miejskich wraz z ich składem i drukiem

Atum sp. z o.o. na potrzeby realizacji działania pn. „Programu Regionalnego Wsparcia Edukacji Ekologicznej” dla przedsięwzięcia pn.: „Alo, Alo – co z tą (e)misją Program edukacyjny dotyczący przeciwdziałania emisjom” (nr wniosku 0108/EE/WR/2023) poszukuje wykonawcy ww. usługi.

1. Opracowanie graficzne i merytoryczne 6 (słownie: sześciu) gier miejskich w formie ciekawych zadań, quizów, pytań, zabaw, wiadomości edukacyjnych etc. z uwzględnieniem specyfiki miejsca (miejscowości, dzielnicy, gminy), w okolicach których będą odbywały się eventy edukacyjne (o miejscu i czasie realizacji wydarzenia edukacyjnego, któremu będzie towarzyszyła gra miejska wykonawca zostanie powiadomiony z miesięcznym wyprzedzeniem. W skład zamówienia wchodzi również skład opracowanych materiałow (w formie broszury) wraz z dodatkowymi materiałami graficznymi umieszczonymi na stronach www, rozszerzających zakres gry (dodatkowe treści merytoryczne w formie tekstu, grafiki, nagrania dźwiękowego, etc umieszczone na stronie www projektu)

2. Druk 6 (słownie: sześciu) gier miejskich w postaci folderu (druk na papierze, min. 150-160 g, przy założeniu darmowej dystrybucji po 1000 sztuk na każdą lokalizację

Planowany okres realizacji zamówienia: maj 2024 – kwiecień 2025

Budżet, który realizator planuje przeznaczyć na całość realizacji zamówienia to koszt:

Wydawnictwa i publikacje prasowe – merytoryczne i graficzne przygotowanie gier miejskich wraz z ich składem i drukiem do 60 000 zł brutto ( słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych brutto)

Druk 6 (słownie: sześciu) gier miejskich w postaci folderu (druk na papierze, min. 150-160 g, przy założeniu darmowej dystrybucji po 1000 sztuk na każdą lokalizację wraz z nieodpłatną dystrybucją do 18 000 zł brutto (słownie do osiemnastu tysięcy złotych brutto)

 

Oferty prosimy przesyłać drogą elektroniczną: biuro@atum.edu.pl do dnia: 20.03.2024,

 

Zadanie nr 5

Koszt zarządzania projektem – obsługa księgowa

Atum sp. z o.o. na potrzeby realizacji działania pn. „Programu Regionalnego Wsparcia Edukacji Ekologicznej” dla przedsięwzięcia pn.: „Alo, Alo – co z tą (e)misją Program edukacyjny dotyczący przeciwdziałania emisjom” (nr wniosku 0108/EE/WR/2023) poszukuje wykonawcy ww. usługi.

Opis przedmiotu zamówienia:

Obsługa księgowa dotycząca realizacji projektu przez okres 12 miesięcy.

Planowany okres realizacji zamówienia: maj 2024 – kwiecień 2025

 

Budżet, który realizator planuje przeznaczyć na realizację zamówienia do 2400 zł brutto (słownie: do dwa tysiące czterysta złotych brutto za całość zamówienia).

 

Oferty prosimy przesyłać drogą elektroniczną: biuro@atum.edu.pl do dnia: 20.03.2024,

 

Zapytanie ofertowe z dnia: 05.03.2023

Zadanie nr 6

Druk ulotek i plakatów

Atum sp. z o.o. na poptrzeby realizacji działania pn. “Programu Regionalnego Wsparcia Edukacji Ekologicznej” dla przedsiębiorstwa pn.: “Alo, Alo – co z tą (e)misją Program edukacyjny dotyczący przeciwdziałania emisjom” (nr wniosku 0108/EE/WR/2023) poszukuję wykonawcy ww. usługi.

Opis przedmiotu zamówienie

– druk 6000 ulotek (po 1000 sztuk z każdego wzoru – łącznie 6 projektów, wzór ulotki dostarczony na tydzień przed planowanym terminem odbioru zlecenia) wielkość DL, dwustronna, kolorowa, papier kreda mat lub połysk, 90-130 g

Budżet, który realizator planuje przeznaczyć na realizację zamówienia do 6000 zł brutto (słownie: do sześciu tysięcy złotych brutto za całość zamówienia).

Oferty prosimy przesyłać drogą elektroniczną: biuro@atum.edu.pl do dnia 20.03.2024,

 

Zapytanie ofertowe z dnia: 05.03.2023

Zadanie nr 7

Catering typu: “Drobny poczęstunek” – kawa, herbata, napoje, ciasteczka, oraz dostęp do wody w trakcie trwania warsztatów (niezbędny w trakcie warsztatów realizowanych w cieplejszych porach roku) wraz z obsługą techniczną.

 

Atum sp. z o.o. na potrzeby realizacji działania pn. “Programu Regionalnego Wsparcia Edukacji Ekologicznej” dla przedsięwzięcia pn.: “Alo, Alo – co z tą (e)misją Program edukacyjny dotyczący przeciwdziałania emisjom” (nr wniosku 0108/EE/WR/2023) poszukuje wykonawcy ww. usługi.

Przedmiot zamówienia:

Catering typu: “Drobny poczęstunek” – kawa, herbata, napoje, ciasteczka oraz dostęp do wody w trakcie trwania warsztatów (niezbędny w trakcie warsztatów realizowanych w cieplejszych porach roku) wraz z obsługą techniczną (wydawanie, napełnianie termosów, czajników woda, uzupełnianie braków dotyczących poczęstunku) na około 20-30 osób podczas 6 wydarzeń edukacyjnych. O terminach realizacji poszczególnych wydarzeń zleceniodawca powiadomi z dwutygodniowym wyprzedzeniem).

Budżet, który realizator planuje przeznaczyć na realizację zamówienia do 2400,00 zł brutto (słonie: do dwóch tysięcy czterystu złotych brutto za całość zamówienia).

Oferty prosimy przesyłać drogą elektroniczną: biuro@atum.edu.pl do dnia: 20.03.2024

Zapytanie ofertowe z dnia 21.09.2021 r. 

Zapytanie dot. dot.   Kontynuacji Kwalifikacyjnego kursu zawodowego Technik usług kosmetycznych realizowanego w ramach projektu „ Nowy zawód- nowe możliwości” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020  współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje, kompetencje, działanie 12.04 Kształcenie Zawodowe), okres realizacji projektu  od 01.03.20219 do 28.02.2023.

Baza Konkurencyjności – szczegóły ogłoszenia Nowy zawód-nowe możliwości (funduszeeuropejskie.gov.pl) 

Zapytanie ofertowe z dnia 21.09.2021 r. 

Zapytanie ofertowe dot. kontynuacją Kwalifikacyjnego Kursu Zawodowego Technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej zgodnego z podstawą programową kształcenia w zawodzie 311930 (Kwalifikacja ELE.10 Montaż urządzeń i systemów energetyki odnawialnej i Kwalifikacja ELE.11 Eksploatacja urządzeń i systemów energetyki odnawialnej) realizowanego w ramach projektu „ Nowy zawód- nowe możliwości” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020  współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje, kompetencje, działanie 12.04 Kształcenie Zawodowe), okres realizacji projektu  od 01.03.20219 do 28.02.2023.

więcej informacji:

Baza Konkurencyjności – szczegóły ogłoszenia Nowy zawód-nowe możliwości (funduszeeuropejskie.gov.pl)

Zapytanie ofertowe z dnia 21.09.2021 r. 

Zapytanie ofertowe dot. Realizacji zajęć w ramach Kwalifikacyjnych Kursów Zawodowych dla Uczestników projektu „Nowy zawód – nowe możliwości”  realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020  współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje, kompetencje, działanie 12.04 Kształcenie Zawodowe), okres realizacji projektu  od 01.03.20219 do 28.02.2023.

więcej informacji:
Baza Konkurencyjności – szczegóły ogłoszenia Nowy zawód-nowe możliwości (funduszeeuropejskie.gov.pl)

Zapytanie ofertowe nr 02/01/2020 z dnia 30.01.2020

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi polegającej na konwersji treści materiałów szkoleniowych na pliki robocze dla platformy e-learningowej w 1 obszarze tematycznym zgodnym ze specyfikacją zawartą w zapytaniu ofertowym w celu realizacji projektu „Nowy zawód – nowe możliwości”.

więcej informacji: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1230062

 Zapytanie ofertowe nr 1/3/2020 z dnia 16.03.2020r.

 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac badawczo rozwojowych w zakresie: 

Kompleksowego zaprojektowania innowacyjnego produktu edukacyjnego w zakresie szkolnictwa zawodowego/branżowego wykorzystującego najnowsze koncepcje edukacyjne, nowoczesne technologie oraz kreatywną przestrzeń szkoleniową. 

więcej informacji: PRZEJDŹ


 

Zamawiający – firma ATUM Sp. z o.o. – unieważnia zapytanie ofertowe z dnia 20.12.2019r. dotyczące wykonanie kompleksowej usługi polegającej na konwersji treści materiałów szkoleniowych na  pliki  robocze  dla  platformy  e-learningowej w  2  obszarach  tematycznych zgodnej  ze specyfikacją zawartą w zapytaniu ofertowym w celu realizacji projektu „Nowy zawód –nowe możliwości”.

Uzasadnienie:

Zamawiający nie uwzględnił w prowadzonym postępowaniu udziału Partnera, co jest niezgodne z wnioskiem o dofinansowanie na realizację projektu.

W związku z powyższym, w celu zachowania konkurencyjności, należytej staranności i zgodności z obowiązującymi procedurami przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione.

Wykonawcy, którzy złożyli odpowiedź na w/w zapytanie ofertowe zostaną poinformowani o unieważnieniu drogą mailową.

Od decyzji podjętej przez Zamawiającego nie przysługuje odwołanie. Wszelkie pisma składane przez Wykonawców mające charakter odwołania od rozstrzygnięć, Zamawiający pozostawi bez rozpatrzenia.

—–

Zapytanie ofertowe nr 1/12/2019 dotyczące projektu „Nowy zawód – nowe możliwości”

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi polegającej na konwersji treści materiałów szkoleniowych na pliki robocze dla platformy e-learningowej w 2 obszarach tematycznych zgodnej ze specyfikacją zawartą w zapytaniu ofertowym w celu realizacji projektu „Nowy zawód – nowe możliwości”.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego

Załączniki:
Zapytanie ofertowe <POBIERZ>
Załączniki < POBIERZ>

więcej informacji: PRZEJDŹ

 


Zapytanie ofertowe nr 1/10/2019 dot. dostarczenia usługi udostępnienia, obsługi i utrzymania informatycznej platformy szkoleniowej LMS (Learning Management System) w celu realizacji projektu „Nowy zawód – nowe możliwości”

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie usługi udostępnienia, obsługi i utrzymania informatycznej platformy szkoleniowej LMS (Learning Management System) zgodnej ze specyfikacją zawartą w zapytaniu ofertowym w celu realizacji projektu „Nowy zawód – nowe możliwości”. Dostęp do materiałów szkoleniowych on-line ma służyć usystematyzowaniu wiedzy kursantów oraz zapewnieniu im dostępu do wiedzy teoretycznej w dowolnym miejscu i czasie.

Dostawca ma obowiązek wywiązania się z następujących wymagań:
● Okres udostępnienia, obsługi i utrzymania platformy: 11.2019 – 01.2022;
● Obsługa 10 grup szkoleniowych po 15 uczestników każda;
● Realizacja 370 godzin e-learningu podczas 2 semestrów udokumentowane za pomocą raportu;
● Każda z grup zrealizuje 4 szkolenia e-learningowe.

Dostawca platformy powinien zapewnić:
● Utrzymanie i obsługę platformy w czasie trwania umowy;
● Wydzielenie części platformy oraz osadzenie na niej dostarczonych przez zleceniodawcę
e-szkoleń;
● Terminowe uruchamianie szkoleń;
● Wyznaczenie koordynatora projektu;
● Obsługę techniczną i świadczenie usługi help desk (pon-pt 8:00-17:00);
● Dostarczanie comiesięcznych raportów postępów z wykazaniem czasu korzystania z platformy przez każdego z uczestników kursu;
● Dokonywanie aktualizacji i wymiany treści nie później niż 48 godzin od otrzymania informacji;
● Zabezpieczenie danych osobowych uczestników zgodne z zasadami RODO.

Załączniki:
Zapytanie ofertowe <POBIERZ>
Formularz ofertowy < POBIERZ>

więcej informacji: PRZEJDŹ


 

Termin składania ofert do dnia 23.07.2019r. do godz. 12.00

Numer ogłoszenia: 1/1.2.1 WARR/2019

Status ogłoszenia: Aktualne

Miejsce i sposób składania ofert:
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23.07.2019 do godziny 12:00. Liczy się data wpłynięcia oferty do Zamawiającego. Oferty, które wpłyną po terminie nie zostaną uwzględnione.
Oferty należy składać pod adresem: ATUM Sp. z o.o., ul. Ostrowskiego 7 pok. 118, 53-238 Wrocław
– osobiście w siedzibie Zamawiającego j.w w godzinach 10.00-15.00
lub
– pocztą elektroniczną wysyłając podpisany skan na adres: wojciech.zagorski@atum.edu.pl
lub
– pocztą tradycyjną wysyłając na w/w adres.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę: wojciech.zagorski@atum.edu.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia: Wojciech Zagórski

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia: +48 576 561 666

Skrócony opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi badawczo-rozwojowej, która ma polegać na przygotowaniu systemu umożliwiającego przeprowadzenie egzaminów certyfikujących online dostosowanych do potrzeb użytkownika z wykorzystaniem sieci neuronowych w celu lepszego dopasowania oferty do klienta.

Kategoria ogłoszenia
Usługi

Podkategoria ogłoszenia
Usługi badawcze

Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: dolnośląskie Powiat: Wrocław Miejscowość: Wrocław

Kod CPV: 73000000-2

Nazwa kodu CPV: Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

Termin realizacji zamówienia:  najpóźniej do dnia 15.09.2019

Załączniki

Wymieniony powyżej zakres zamówienia będzie realizowany i rozliczany według zasad konkursu „Bony na innowacyjne usługi badawczo-rozwojowe dla przedsiębiorców z sektora MSP ” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020, Działanie 1.2 Innowacyjne przedsiębiorstwaPoddziałanie 1.2.1 Innowacyjne przedsiębiorstwa.

Pytania i wyjaśnienia Brak pytań i wyjaśnień

Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryterium

Waga kryterium

Cena całkowita za usługę doradczą (C)

100%

Zamawiający – Wnioskodawca: Atum sp. z o.o.

Adres
Ostrowskiego 7
53-238 Wrocław
dolnośląskie , Wrocław
Numer telefonu
+48 576 561 666
NIP: 1130099894

Ogłoszenie wyników postępowania ofertowego nr 1/1.2.1 WARR/2019  KLIKNIJ

Termin składania ofert do dnia 23.07.2019r. do godz. 12.00

Numer ogłoszenia: 1/1.2.1 WARR/2019

Status ogłoszenia: Aktualne

Miejsce i sposób składania ofert:
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23.07.2019 do godziny 12:00. Liczy się data wpłynięcia oferty do Zamawiającego. Oferty, które wpłyną po terminie nie zostaną uwzględnione.
Oferty należy składać pod adresem: ATUM Sp. z o.o., ul. Ostrowskiego 7 pok. 118, 53-238 Wrocław
– osobiście w siedzibie Zamawiającego j.w w godzinach 10.00-15.00
lub
– pocztą elektroniczną wysyłając podpisany skan na adres: wojciech.zagorski@atum.edu.pl
lub
– pocztą tradycyjną wysyłając na w/w adres.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę: wojciech.zagorski@atum.edu.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia: Wojciech Zagórski

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia: +48 576 561 666

Skrócony opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi badawczo-rozwojowej, która ma polegać na przygotowaniu systemu umożliwiającego przeprowadzenie egzaminów certyfikujących online dostosowanych do potrzeb użytkownika z wykorzystaniem sieci neuronowych w celu lepszego dopasowania oferty do klienta.

Kategoria ogłoszenia
Usługi

Podkategoria ogłoszenia
Usługi badawcze

Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: dolnośląskie Powiat: Wrocław Miejscowość: Wrocław

Kod CPV: 73000000-2

Nazwa kodu CPV: Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

Termin realizacji zamówienia:  najpóźniej do dnia 15.09.2019

Załączniki

Wymieniony powyżej zakres zamówienia będzie realizowany i rozliczany według zasad konkursu „Bony na innowacyjne usługi badawczo-rozwojowe dla przedsiębiorców z sektora MSP ” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020, Działanie 1.2 Innowacyjne przedsiębiorstwaPoddziałanie 1.2.1 Innowacyjne przedsiębiorstwa.

Pytania i wyjaśnienia Brak pytań i wyjaśnień

Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryterium

Waga kryterium

Cena całkowita za usługę doradczą (C)

100%

Zamawiający – Wnioskodawca: Atum sp. z o.o.

Adres
Ostrowskiego 7
53-238 Wrocław
dolnośląskie , Wrocław
Numer telefonu
+48 576 561 666
NIP: 1130099894

Termin składania ofert do dnia 05-07-2019

Numer ogłoszenia: 20214

Status ogłoszenia: Aktualne

Miejsce i sposób składania ofert:
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 05.07.2019 r. do godziny 23:59. Liczy się data wpłynięcia oferty do Zamawiającego. Oferty, które wpłyną po terminie nie zostaną uwzględnione.
Oferty należy składać pod adresem: ATUM Sp. z o.o., ul. Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław
– osobiście w siedzibie Zamawiającego j.w w godzinach 10.00-15.00
lub
– pocztą elektroniczną wysyłając podpisany skan na adres: edyta.grabowska@atum.edu.pl
lub
– pocztą tradycyjną wysyłając na w/w adres.
• Wykonawca może przed terminem składania ofert zmienić, uzupełnić lub wycofać swoją ofertę.
• W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
• W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść zapytania ofertowego, wyznaczając nowy termin składania ofert nie krótszy niż 7 dni. Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i zmiany, w tym zmiany terminów stają się integralną częścią zapytania ofertowego i będą wiążące przy składaniu ofert.
• W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega możliwość zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru ofert Wykonawcy.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę: edyta.grabowska@atum.edu.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia: Edyta Grabowska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia: +48 576 045 945

Skrócony opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zaprojektowanie innowacyjnej placówki szkolenia zawodowego / branżowego wykorzystującej najnowsze koncepcje edukacyjne (takie jak learing by doing) w przygotowanych scenariuszach szkoleniowych, jak również wysokie technologie pokroju wirtualnej rzeczywistości w zaprojektowanych stanowiskach szkoleniowych, a także odpowiednie zaprojektowanie i wykorzystanie przestrzeni szkoleniowej.

Kategoria ogłoszenia
Usługi

Podkategoria ogłoszenia
Usługi badawcze

Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: dolnośląskie Powiat: Wrocław Miejscowość: Wrocław

Cel zamówienia:
Projekt polega na kompleksowym przygotowaniu nowoczesnej placówki szkolenia zawodowego / branżowego wykorzystującej najnowsze koncepcje edukacyjne, jak również wysokie technologie
oraz odpowiednie przygotowania i zagospodarowanie przestrzeni szkoleniowej. Podstawę projektu stanowią cztery filary, które stanowią spójną całość i tylko dzięki wykorzystaniu efektu synergii pomiędzy nimi będzie można stworzyć ponadprzeciętną jednostkę edukacyjną. W ramach prac B+R będących przedmiotem projektu zostaną przeprowadzone badania ukierunkowane na wypracowanie nowej wiedzy w obszarze kształcenia zawodowego i branżowego, w tym identyfikacja zawodów wymierających i niszowych oraz trendów i zapotrzebowania rynkowego. Zostaną wypracowane innowacyjne metody kształcenia i doskonalenia zawodowego osób dorosłych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, w tym rozszerzonej rzeczywistości, jak również zostaną opracowane scenariusze edukacyjne zawierające uwzględniające nowe koncepcje edukacyjne. Przedmiotem prac B+R będzie również przeanalizowanie potrzeb osób będących uczestnikami kształcenia zawodowego i zaprojektowania odpowiednich przestrzeni szkoleniowych i warsztatowych, dzięki którym kształcenie będzie efektywniejsze i pozwoli na zastosowanie nowoczesnych technologii, do których należą wirtualne stanowiska szkoleniowe, która również zostaną zaprojektowane, zaimplementowane i przetestowane w ramach projektu, stanowiąc demonstratory. Powyższe elementy stanowiące innowacje produktowe złożą się na innowację procesu edukacyjnego, co będzie stanowić fundamentalną wartość projektu.

Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac badawczo rozwojowych w zakresie:
Kompleksowego zaprojektowania innowacyjnej placówki szkolenia zawodowego / branżowego wykorzystującej najnowsze koncepcje edukacyjne (takie jak learing by doing) w przygotowanych scenariuszach szkoleniowych, jak również wysokie technologie pokroju wirtualnej rzeczywistości w zaprojektowanych stanowiskach szkoleniowych, a także odpowiednie zaprojektowanie i wykorzystanie przestrzeni szkoleniowej. W tym celu zdefiniowano następujące prace badawczo-rozwojowe do wykonania:

Zadanie 1 – BADANIA RYNKU i UŻYTKOWNIKÓW
1.1 Badania rynku szkolnictwa zawodowego i branżowego w kraju, identyfikacja zawodów wymierających, zdefiniowanie zapotrzebowania na kierunki kształcenia, identyfikacja trendów
w szkolnictwie branżowym z uwzględnieniem kontekstu krajów ościennych
1.2 Badania uczestników i potencjalnych uczestników procesu kształcenia zawodowego wykorzystując np. metodykę Design Thinking, włączenie ich w proces powstawania finalnego produktu szkoleniowego.

Zadanie 2 – PROJEKTOWANIE PRZESTRZENI SZKOLENIOWEJ
2.1 Zaprojektowanie przestrzeni biurowo-szkoleniowo-halowo-warsztatowej umożliwiającej nowoczesne metody nauczania, z wykorzystaniem koncepcji typu learning by doing czy natychmiastowej praktyki z użyciem wirtualnej rzeczywistości
2.2 Policzenie obciążeń konstrukcyjnych i dobór materiałów konstrukcyjnych niezbędnych do powstania przestrzeni szkoleniowej.
2.3 Zaprojektowanie wnętrz placówki: biuro, sala szkoleniowa, przestrzeni hali, creative-room (sala pracy twórczej), protolab (prototypownia/warsztat)

Zadanie 3 – OPRACOWANIE SCENARIUSZY EDUKACYJNYCH
3.1 Opracowanie metodyki kształcenia i doskonalenia zawodowego z uwzględnieniem potencjału nowych technologii i koncepcji nauczania
3.2 Przygotowanie sylabusów i scenariuszy zajęć szkoleniowych w obszarach zdefiniowanych przez wyniki badań z Zadania 1, z uwzględnieniem potencjału nowych technologii i koncepcji nauczania
3.3 Przetestowanie wypracowanych scenariuszy z użytkownikami włączonymi w proces
i naniesienie poprawek.

Zadanie 4 – WDROŻENIE WIRTUALNYCH STANOWISK SZKOLENIOWYCH
4.1 Zaprojektowanie wirtualnych stanowisk szkoleniowych
4.2 Implementacja wirtualnych stanowisk szkoleniowych
4.3 Testowanie wirtualnych stanowisk szkoleniowych z udziałem użytkowników i wprowadzenie poprawek

Wykonawca powinien zagwarantować włączenie końcowych użytkowników w proces tworzenia znacząco ulepszonego produktu.

Kod CPV: 73000000-2

Nazwa kodu CPV: Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

Harmonogram realizacji zamówienia
Prace wymienione w pkt. 3 niniejszego zapytania, winne być zakończone w terminie najpóźniej do dnia 30.04.2021 r. (z zastrzeżeniem *) w tym wykonanie poszczególnych zadań:

Zadanie 1. Badania rynku i użytkowników – do 30.04.2020 r.

Zadanie 2. Projektowanie przestrzeni szkoleniowej – do 30.06.2020 r.

Zadanie 3. Opracowanie scenariuszy edukacyjnych – do 30.09.2020 r.

Zadanie 4. Wdrożenie wirtualnych stanowiska szkoleniowe – do 30.04.2021 r.

* Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia terminu realizacji zamówienia w przypadku późniejszego terminu podpisania umowy o dofinansowanie. Termin realizacji przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 18 miesięcy od dnia wejścia w życie umowy warunkowej.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia Brak pytań i wyjaśnień

Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Najniższa cena netto – 100 punktów

Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium „najniższa cena netto” zostanie obliczona według wzoru:

C = (Cmin/Cnetto) x 100 pkt

C – liczba zdobytych punktów,
Cmin – cena (netto) najniższa wśród ofert prawidłowo złożonych,
Cnetto – cena netto oferty badanej.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w ramach ww. kryterium.

Zamawiający – Wnioskodawca:
Atum sp. z o.o.

Adres
Ostrowskiego 7
53-238 Wrocław
dolnośląskie , Wrocław
Numer telefonu
+48 576 045 945
NIP 1130099894

Numer naboru
POIR.02.03.02-IP.03-00-001/19

Masz pytania? Zostaw kontakt!

Kontakt

ATUM Sp. z o.o.
ul. Ostrowskiego 7, pok. 118 (I piętro)
53-238 Wrocław

+48 71 786 62 87
+48 61 896 33 21
biuro@atum.edu.pl

NIP: 1130099894, KRS: 000068514
Kapitał zakładowy: 100 000,00zł.,
Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu,
VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji

_____

footer_dofinansowanie_logo
""